Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

26 Haz 2008

Baba!

Bazen dallar üstünde oynayan kuşlar,

Bazen rüzgar ile kımıldayan ağaç,
Bazen çimler üstündeki kurumuş yapraklar,
Seni düşündürür, ağlarım varlığına aç.

Uzak diyarlarda göçmen kuşlar gibiydin,
Bir kış akşamı hicranla tanıştırdın bizi.
Bu ayrılığın vuslatı yok mu ki?
Yanıyorum,kavruluyorum,bütün dünya başıma yıkılıyor.



Bırakma,gitme diyemezdim
Yaptığım suni solunum bile yetmedi
Takdir-i ilahi idi baba!
Ama neden ,neden bu kadar kinliyim?

Kader yüzüme gülmedi
Seni bana geri vermedi
Her ağlayışımda, inleyişimde bana kulak vermedi
Artık çok uzak,mutluluk bana haram...

KARAZADE'DEN CANI GİBİ SEVDİĞİ BABASI'NA(Seni seviyorum ve hep seveceğim, bizi bu kadar erken bırakmış olsan da...)

Bu kategorideki diger basliklar:



Widget by Hoctro | Jack Book

9 yorum:

Bendeniz.. dedi ki...

böyle hüzünlü şiirler yazma gencecik çağında hayatın ayrılmaz bir parçası olsa da hüzün..
vakitsiz ayrılmak ne demek babadan çok iyi anlıyorum ablacım benim.bazen kolu kanadı kırkta görsen kendini.yerine çelik olanları koyacaksın sen.
eminim seninle gurur duyardı ve huzurlu senin gibi bir evlat bıraktığı için ardında..annene eşsiz bir yadigar bırakmış o.
mutluluk annenle birlikte hakkınız ve emin ol oda böyle isterdi..

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Başın sağolsun Tutku kardeşim. Bilmiyordum hiç.

Karazâde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Karazâde dedi ki...

Teşekkür ederim ablacığım güzel yorum için.güçlü olmaya ve güçlü hissetmeye çalışıyorum,zor olsada...O benimle 10 yaşındayken de gurur duyardı, ama üniversiteyi kazandığımı görmesini isterdim, çünkü okumamı çok istiyordu, kendisi okuyamamıştı çünkü. Neyse kısmet... Yine de bazen onun ruhunun yanımızda olduğunu hissediyorum, onu çok özledim.

Sağol Hilmi kardeşim

Karazâde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeugma dedi ki...

Çok başarılı,çok etkileyici,hüzün dolu bir şiir...
Yalnız bunu senin gibi gencecik,yeteneklerle dolu harika bir insanın yazmış olması insana garip bir üzüntü veriyor.
Bence de böylesi konulara yoğunlaşma.Hayat devam ediyor ve senin hissettiğin duygular pek çok kişi için geçerli.Ölüm hepimizin tadacağı bir yaşam gerçeği.Kabullenmekten başka seçeneğimiz yok,olmamalı..
Baban geride senin gibi mükemmel bir evlat bırakmış,mekanı cennet olsun. Ve söylemeye bile gerek yok,inan bu şekilde üzülmeni hiç istemezdi.
Tüm hayatın mutluluklar içinde ve güzelliklerle geçsin Tutku..Çok fazla hak ediyorsun.
Sevgilerimle..

Karazâde dedi ki...

Teşekkür ederim... Böylesi konulara pek yoğunlaşmam, sadece babama bir şiir yazmak istedim, heveslendim, galiba birazda duygusal bir anıma rastgeldi ve böyle bir şiir ortaya çıktı...

siz de mutluluğu çok hak ediyorsunuz kasımpatı, umarım sizi üzecek bir şey başınıza hiçbir zaman gelmez...

kesinlikle üzülmemi istemezdi, zaten üzülmüyorum da... yılda bir kere onu hatırlıyorum ve ne kadar çok özlediğimin farkına varıp eksikliğini duyuyoru ve ağlıyorum. Onu çok seviyorum ve çok özledimm... neyse ya sizin de moraliniz bozmayayım:)

sevgilerimi sunuyorum size görüşürüz...

Adsız dedi ki...

I will not concur on it. I think nice post. Expressly the title-deed attracted me to review the whole story.

Adsız dedi ki...

Amiable post and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.