Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

25 Haz 2008

Hoşça kalın!


Yarın Mersin'e tatile gidiyorum.Uzun bir süre yazı yazamayacağım. Yayımlayacağım yazılarda bana ait olmayacak herhalde, çünkü ben o sıcakta düşünebilme yetimin yerinde olabileceğinden pek emin değilim:). Zaten, şu yazı yazma konusunda çok kabiliyetli olduğumu düşünmüyorum, kendi çapımda eğleniyorum diyebilirim. Sadece amacım, duygu ve düşüncelerimi sizlerle paylaşmak. Biraz olsun bunu başarabiliyorsam ne mutlu bana.

Ayrıca yeni bir kategori de açmış bulunuyorum. Bugünden sonra, haber sitelerinde veya gazetelerde okuduğum ilginç haberleri bloğumda sizlerle paylaşacağım. Gazetelerde en çok hoşuma giden köşe yazılarını da elimden geldiğince yazmayı planlıyorum.
Blog yazarlığı gerçekten çok zor işmiş.Özellikle de şu noktalama işaretlerini düzeltmek çok sıkıcı geliyor. Ama diyorum ki madem bir işe kalkıştın, zorluklara da göğüs germesini bilmelisin. Özellikle noktalama işaretleri deyince aklıma hep Recep Hilmi kardeşim gelecek.:) Blog açma ve yazı yazma konusunda beni en çok motive eden iki kişiye teşekkür etmek istiyorum: Bendeniz ve Pandora. Umarım, bir daha yazı yazmayacağım ve bloğu kapatacağım izlenimini uyandırmamışımdır sizin üzerinizde:) Bloğu kapatmaya hiç niyetim yok, kimse okumasa bile yazılarımı, ben yazmaya son sürat devam edeceğim, ölmek var dönmek yok bu yolda.:))
Beni takip eden okurlarım, hepiniz sağlıcakla ve hoşça kalın...

Bu kategorideki diger basliklar:



Widget by Hoctro | Jack Book

5 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Güle güle git, güle güle gel. Kelimelerin Soyağacı'nı boş bırakmayalım. Ben de yurtdışına çıkacak gibiyim :)

Bendeniz.. dedi ki...

Hayırlısıyla git gel,tatili fazlasıyla hak ettiniz,ben de yakında gidiyorum,tam donanım görüşmek üzere çok şey biriktireceğimizden eminim.
Biz teşekkür ederiz asıl dikkate alıp sözümüze değer verdiğin,saygı gösterdiğin için.
Allah a emanet ol iyi tatiller canım:))

Karazâde dedi ki...

Teşekkür ederim, siz de Allah'a emanet olun,sağlıcakla kalın...

Cananhanım dedi ki...

Ben de güle güle diyorum genç arkadaşıma. Ne yazık ki ben kendi blog sayfamla veya sevdiklerimin sayfalarıyla daha çok ilgileneyim diye yaz tatilini bekliyordum. Benim için yaz tatili demek internet demek :) Ama madem ki böyle yapmanız gerekiyor, güle güle git, sağlıcakla gel diyorum. Fakat anlayamadığım bir şey var: Orada net olmadan nasıl yaşayacaksınız yaa ? İnanmıyorum !!!!! :)))))

karazade dedi ki...

Çok teşekkürler Canan Hanım, ben de blogları incelemeye kendi bloğuma ve Kelimelerin Soyağacı'na yazı ayarlamaya o kadar alışmışım ki, bilgisayarsız ne yapacağımı kara kara düşünüyordum.Fakat zaman buldukça internet cafeye gelip, bloğu sahipsiz bırakmamaya çalışıyorum.

Yorumunuz için teşekkürler.