Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

9 Haz 2008

Ah şu çilgin Türkler!!!



Youtube kapanalı kaç gün oldu tam bilmiyorum,ama artık aradığım her videoyu bulamadığım için bu beni sinirlendiriyor diyebilirim.Ayrıca, bu bizim ülkemizin imajına leke süren bir durum.Bu belki, küçük bir şey gibi görünebilir,fakat düşünün bir kere; farzedelim ki bir Alman, Fransız ya da İngilizsiniz. ''Youtube''u kapatan ülkeler başlıklı bir haber görüyorsunuz. Bu ülkeler:Afkanistan, Türkiye, İran, Somali ve Suudi Arabistan şeklinde sıralanıyor...Ne düşünürdünüz?Ben olsam, Türkiye'nin de bu geri kalmış ülkelerden bir farkının olmadığını düşünürdüm.Bu ülkelerin durumu malumunuz...



''Youtube''un kapanma sebebine gelince; Atatürk'e hakaret içeren bir takım videolar yer alıyormuş sitede. Densizin biri ,Atatürk'ü köpek; Apdullah Öcalan'ı da sahibi yapmış videoda.Açıkçası, ben seyretmedim, fakat ne yazık ki ''facebook''da gezinirken fotoğraflarını görmüş bulundum. Üzüntü verici bir görüntü,fakat annem küçükken hep derdi bana: ''Bana hakaret ediyorlar anne!'' dediğim zaman: ''Oğulcum, onlar o şekilde söylediklerinde senin bir yerin eksildi mi,onlar sadece söyledikleriyle kaldılar.Onlar sana aptal dediği zaman, sen aptal mı olacaksın?'' Gerçekten de öyle,onlar bu videoyu gösterdiler diye biz değerimizden bir şey kaybettik mi? Atatürk hâlâ gözümüzde Türkiye Cumhuriyeti'nin ulu önderi değil mi?


Peki,onlar amaçlarına bu şekilde ulaştılar mı? Evet maalesef ki ulaştılar.


Türkiye'yi ve Türk milletini diğer ülkelerin nazarında küçük düşürmeyi başardılar,halbuki bunun çok kolay bir çözüm yolu vardı:Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi; Atatürk'e, Türk milletine ve devletine hakaret içeren vdeoların olduğu BÖLÜMÜ kapatacaktı.Türkiye'de kimse bu videolara bir daha bakamayacak ve bu şekilde o videolar da unutulup gidecekti.İşte bu kadar basitti,fakat biz ne yaptık? Dünya çapında ismi sayılır,milyonlarca kişinin takip ettiği bir sitenin tamamına erişimi engelledik, siteye adeta boykot koyduk. Biz, bunu bir çok kez yaptık ve hâlâ daha devam ediyoruz.Yabancılar da arkamızdan ''Barbar'' deyip gülüyorlar,gülsünler bakalım...


Ama unutmasınlar,



Hakir oluysa millet şanına noksan gelir sanma
Yere düşmekle cevher, sakıt olmaz kadr u kıymetten


Namık Kemal


Bu kategorideki diger basliklar:



Widget by Hoctro | Jack Book

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu you tube de türk turkish yazan yerlere, arama yapınca gördüm çok hakaretler var, turkish yazın bakın.. İngilizce cevap verende yok.. Daha çokta düzgün ve alim bir şekilde cevap verirseniz kimin ne olduğunu diğerleride anlayacaktır. Çok bilgili insan youtube üye değil işine yaramadığını düşünüyor, ancak onlarıda üye yapmaya çalışmak en iyisi. Birsürü ülkeden okuyanlar var bu yorumları, önem verelim!.. kolay gelsin..


YOUTUBE üyelik:
http://www.youtube.com/create_account

üye olup ağzının payını verin arkadaşlar şunlara...

en azından şöyle 30 kişiye ikna edici mesaj yollarsanız onlarda 30 kişiye yollasın, youtube ye üye olsunlar.. üye olmadan izlenmeyen çok videoda var zaten..