Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

25 Haz 2008

Son Bir Öpücük !

Dünya'ya hep barışın hüküm sürmesini temenni ederek,okuduğum bu içler acısı haberi sizlerle paylaşmak istedim... Umarım, sizi üzmüş olmam.

Irak'ın başkenti Bağdat'ta bir pazar yerine bomba yüklü araçla düzenlenen saldırıda en az 50 kişi hayatını kaybetti, onlarca insan da yaralandı. Özellikle çocukların yaşadığı vahşet görüntüleri yürekleri burktu.

Bir babanın ölen çocuğuna sarılıp veda öpücüğü vermesi ise tüm kameralara "bir acı fotoğraf" olarak yansıdı.


Irak güvenlik güçlerinden edinilen bilgiye göre, başkent Bağdat'ın çoğunlukla Şiilerin oturduğu Hurriyah Mahallesi'ne akşam saatlerinde bomba yüklü araçla saldırı düzenlendi. Patlamanın bir pazar yerinde gerçekleştiğini ifade eden yetkililer, ilk belirlemelere göre 50'den fazla insanın hayatını kaybettiği saldırıda çok sayıda insanın da yaralandığını belirtti.

Ölü sayısının artmasından endişe edildiğini söyleyen yetkililer, bu haliyle bile saldırının son 3 aydaki en kanlı eylem olduğunu vurguladı. Saldırıyı şimdiye dek üstlenen olmazken, eylemin yapılış itibariyle El Kaide militanlarınca gerçekleştirilmiş olduğu üzerinde duruluyor.

Bu baba, çocuğuna son bir öpücük verirken, buna sebep olan insanlar ne düşünüyor çok merak ediyorum.Hiç yüreklerinde acıma hissi uyanmıyor mu, bir burukluk hissetmiyorlar mı? Böyle haberlerle karşılaşınca hayattan ümidimi kesiyorum. Kötülerin dünyasında, Dünya'ya demir atmak gün geçtikçe zorlaşıyor. Tüylerim diken diken oldu bu resmi görünce, umarım hiçbir anne ve baba evlat acısını tatmaz...

Bu kategorideki diger basliklar:



Widget by Hoctro | Jack Book

6 yorum:

Zeugma dedi ki...

Gayet de güzel bir blog hazırlamışsın.Oldukça beğendim..
Cevval'in blogunda gördüm seni.Şu gencecik yaşında bundan daha iyisi nasıl bir şey olacaktı ki?
Üstelik Edebiyat Öğretmeni olacaksın.Meslektaş olacağız yani.Mesleğinle ilgili bir uğraş bu işte : )
Şu yandaki ''Fahriye Abla''şiiri ile ilgili ilginç bulacağın bir yazım var blogumda.Tavsiye ederim,oku..
Ben de senin gibi can sıkıntısını atmak adına başladım.Sade yazılar,anılar yazıyorum.Blogger olmak güzel bir uğraş yine de..
Zamanla benim gibi hayranların çoğalacak bence : )

Karazâde dedi ki...

Çok teşekkür ederim Kasımpatı,
Sizin gibi meslektaşlarım olduğu için kendimi mutlu hissediyorum, demek ki okuduğum bölüm hiç de hafife alınacak bir bölüm değil diye içimden geçiriyorum.
Üniversitedeki ilk senem gayet başarılıydı. Tekrar hazırlanıp, o sitresi çekmemek için İstemediğim,yapabileceğıme inanmadığım bir bölüm olan edebiyatı seçtim. Fakat edebiyatın çok büyüleyici bir havası varmış, şu bir yılda bunun idarakine vardım. Zor bir bölüm olduğunu kabul etmek gerek, ama ben elimden geleni yapıyorum ve iyi bir öğretmen olabileceğime inanıyorum. Sitenize ilk defa girdim ve yazılarınızı inceledim. Çok kaliteli yazılarla süslemişsiniz sitenizi. Çok beğendim. Aslında ben de bu siteyi açarken bu şekilde yazılar yazabileceğimi düşünmüştüm, fakat ne yazık ki olmuyor, çünkü hayatımı monotonluğa alıştırmışım.Umarım, sizin siteniz gibi benim de sitemin ziyaretçi sayısı artar en kısa zamanda. "Fahriye abla" şiiryle ilgili bir yazınız olduğunu söylemişsiniz, fakat ben göremedim bir türlü? Nerede acaba?

Bendeniz.. dedi ki...

içimi nasıl ezdi bu görüntü,nasıl perişan etti yinede o acıyı hissetmemize olanak yok ALLAH YAŞATMASIN.

Bu dünyaya barış tam anlamıyla gelmeden,artık çocuk getirmeinler dünyaya istiyorum.ve ben de bu biliçte olsaydım o zaman,inan yapmazdım bunu:((

Karazâde dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum bendeniz abla sana, bu savaş ortamından en çok etkilenen ne yazık ki çocuklar oluyor.Geleceğe ümitle bakamıyorlar hiçbir vakit...

Zeugma dedi ki...

Sevgili Karazade,
Bloguna ilk gelişimde bıraktığım yukarıdaki yorumu yanlış yazının altına yazmışım ne yazık ki :(
Genç bir babanın ölmüş küçücük yavrusunu öperken çekilmiş ve evlat acısını korkunç bir biçimde sembolize eden bu fotoğraf aklımı başımdan almış demek ki...
İnsanların paylaşamadığı nedir,bu acı görüntüler neden?..Allah kimseye yaşatmasın böyle bir tabloyu...
---------------------
Ama ben''Benim gibi hayranların çoğalacak'' derken senin hayranın olduğumu kastediyordum,hayranlarımın çok olduğunu değil..Türk dili böyle bir şey,görüyor musun? :))
Yazılarımı kaliteli bulman beni çok sevindirdi.Ben bir Almancacıyım ve sade bir dil tercih ediyorum.Senin gibi başarılı bir gencin dikkatini çekebilmiş olması beni onore eder.
Kesinlikle çok ama çok kaliteli bir öğretmen olacağına inancım yüzde yüz.
Başarılarının artarak devam etmesi dileğiyle..
Ben en baştan ''HOŞCA KALIN!''yazının altındayım sanmıştım.
Yarın Mersin'e tatile gidiyormuşsun.Sana iyi yolculuklar ve güzel bir tatil diliyorum :)
Sevgilerimle...

Karazâde dedi ki...

Allah kötülerin dünyasında biraz da iyileri gözetir inşallah...

Vigüle dayalı bir anlam kaymasıyla karşı karşıya kalmışız anlaşılan.Umarım iyi bir öğretmen olurum, çünkü Türkiye'deki vatandaşlarımızın yüzyıllar boyunca sürmüş cahilliğini ancak bizin gibi sağduyulu öğretmenler sonlandırabilir.

Çok teşekkür ederim yorumlarınız için, size mutlu günler diliyorum...