Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

26 Haz 2008

Karamsarlık Hâli

Bazen, sözler düğümlenir boğazıma

Söylemek istediğim onca şey vardı aslında

Kanadı kırılmış, yük kaldıramaz durumda, tarumar...

Bu vücut, bu dert ve tasayı daha ne kadar çeker?



Sigara dumanında nice çürüyen bedenler...

Bazen tek tesellileri, yaşamak olur doyasıya.

Anlarlar ki, onu bile yapamayacaklar,

Boşverirler bu hayatı, hiç yaşamamışçasına.

----------------------------------ŞAİR:KARAZÂDE

Bu kategorideki diger basliklar:



Widget by Hoctro | Jack Book

5 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Şairlik de varmış sende. Hiç bilmiyordum. Oldukça başarılısın. Tebrikler...

karazade dedi ki...

Çok teşekkürler Recep Hilmi,
ben de böyle bir yeteneğimin olduğunu bilmiyordum.Aslında buna yetenek demek istemiyorum, çünkü sürekli yazamıyorum. Kendimi yalnız hissettiğim bazı durumlarda birden dökülüyor sözcükler kaleminden...

BüYüKGüZeL dedi ki...

Başınız sağolsun..
"kişi sevdikleri ile beraberdir"..

Karazâde dedi ki...

Teşekkürler Büyükgüzel...

Adsız dedi ki...

Bloğunuza tesadüfen rastladım ve rastladığımdan beri takip etmeye başladım. Yazdıklarınız , paylaştıklarınız gerçekten çok güzel ve eğlenceli. Barkod Sistemi olarak başarılarınızın ve paylaşımlarınızın devamını dileriz.