Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

14 Eyl 2008

VuRgUn



Engin denizlerdeki güneşin yansıması gözlerin,
Beni başka diyarlara götüren sözlerin,
Kuş tüyü misali saçların,
Gökyüzündeki ani belirişin...

Siren sesi... Yeni bir başlangıç yine.
Vurgun denizlerde yol alan gemilerden bir yenisi daha.
Arsız gönül aradığını bulabilir mi bu meçhul dünyada?

Ey güzel!
Bu kaçıncı yaprak kalbinden düşen?
Usanmadın mı deli gönüllerden?
Sen ki afet-i Devrandın şu kısa ömrümde.
Ne olurdu benim için bir kez daha gülümsesen.

Kadir Tutku Kara

Bu kategorideki diger basliklar:



Widget by Hoctro | Jack Book

6 yorum:

Bendeniz.. dedi ki...

oo çok güzel olmuş bu vurgun:)geliştiiryosun sen kendini bu konuda da canım,tebrikler:))

Zeugma dedi ki...

Aman aman : )
''Oğlumuz gönlünü birilerine mi kaptırıyor yoksa yavaş yavaş? ''diyeceğim şimdi : )
Sevgi şiirleri,aşk şiirlerine başlamışız Tutku?

Şaka yapıyorum tabii ki : )
Türk Dili ve Edebiyatı'nda hepimiz biliyoruz ki şiirlerin büyük çoğunluğu ''aşk'' üzerinedir ve sen ''deneme''lere başladın.
Gayet güzel gidiyor.Tebrikler,en kısa zamanda kendini geliştirmeye açık olduğun algılanabiliyor Tutkucuğum..
Kutluyorum..Devam lütfen ..

Zeugma dedi ki...

Sevgili Tuttku,
Şu sağdaki''OKUMADAN GEÇMEYİN''yazan yeri de tıklanabilir hale getirsen bir boşluğunda..
Sence de iyi olmaz mı? Ziyaretçilerine kolaylık olur.
Ne dersin?
Sevgilerimle..

karazade dedi ki...

Beğendiğinize sevindim, bu benim ilk şiirimdi. Üniversitede tanıştığım bir kıza yazdım, daha sonra ayrıldık. Ona birkaç tane daha şiir yazmıştım, fakat aralarında en beğendiğim bu.

sağolun övgü dolu yorumlarınız için, bu aralar şiir yazasım yok, bana ilham veren bir şeyle olması lazım herhalde:) Bu arada Kasımpatı hallettim 'okumadan geçmeyin' yazan yeri. Bilgine...

Zeugma dedi ki...

Eyvaah !!! Şiir yazman için sana ilhan veren bir kız arayalım o zaman :PP
İlham veren başka şeyler de bulabilirsin tabii ki..
Doğa,insan,yoksulluk..Bir sürü konu başlığı var :) Sen daha iyi bilirsin Tutkucuğum..
''Okumadan Geçmeyin'' şimdi şahane olmuş.Kolayca ulaşılabiliyor söz konusu yazılara..
Eline sağlık..Sevgiler..

Karazâde dedi ki...

Her şeyden evvel şiirdeki karamsar çizgimi değiştirmeliyim, daha pozitif şiirler yazmalıyım,artık insanları bunalıma sokmak istemiyorum:)