Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

14 Eyl 2008

Sonunda 'Mim'lendim!!:)


Sevgili Çobankızı'nın 'mim'lediği 'evde nefret edilesi durumlar' konulu yazıya dün başlamak içimden gelmemişti. Uzatmadan ödevimi hemen yapayım dedim ve büyük bir istekle başladım yazmaya.

Evde nefret edilesi durumlar:

-Ablamın kuşun cikciklemesine sinir oluşu ve bu sebeple kuşa sürekli marul yedirmesi:)

-Bir kat üzerimizde oturan, yaşayan ölü diye tabir edebileceğimiz, ağzı kokan yaşlı amcanın, kapının önünde oynayan çocuklara: " Haydi, kapınızın önüne, haydi!" diyerek çemkirmesi.

-Kapıcının sürekli bizden su istemesi ve bir kez bile bunun için teşekkür etmemesi.

-Yazı yazmaya konsantre olmuş bir vaziyetteyken, annemin çayla odaya girmesi ve: "Hadi oğlum, biraz ben gireyim bilgisayara, bir çay keyfi yapayım" diyerek emr-i vaki yapması.

-Ben uyurken, beni uyandıracak kadar sesli konuşulması.

-Televizyon seyrederken birden kanal değiştirilmesi.

-Çantamın ve telefonunum karıştırılması.

-Ayakkabımın üstüne ayakkabı konulması.

-Evcümen bir yapıya sahip olduğumu bilmesine rağmen annemin, beni ısrarla ekmek almaya göndermesi.

-Ablama soru sorduğumda, isteksizce cevap vermesi; cevaplarken lafı ağzında gevelemesi ve sözcükleri yuvarlamasından nefret ediyorum, sonrasında anlamadığımı belirttiğimde ise şu sinir bozucu cümleyi söylüyor bana: "Anlamını beklemiyordum zaten!" Komik mi şimdi bu?:)

-Evin haddinden fazla düzenli olması.

-Sürahinin hiç doldurulmaması.

-Ablamın narsist hareketleri.

-Kitap okurken televiyonun açılması.

-Karşıdaki komşumuzun aşırı muhafazakar oluşu ve benim varlığımın ona rahatsızlık verdiğini hareketleriyle belli etmesi.

-İkinci kattaki sapık komşumuzun büyük-küçük demeden bütün kızları ve erkekleri balkonda gözetlemesi.

-Aşağı kattaki kafadan kontak komşumuzun, -kendisinden akıllı olduğunu düşündüğüm- köpeğinin sürekli havlaması.

-Duvarlar ince olduğundan yan apartmanda oturanlarında sesleri rahatça duyulabiliyor. Yan apartmandaki karı-kocanın sürekli anne-baba kavgası yapması ve bundan dolayı sabahları uykumun yarıda kesilmesi.

-Kaplumbağamızın evde kaybolması ve bütün gün onu aramamız.

-ve evde ben yokmuşum gibi davranılmamasından nefret ediyorum.:))


Sanırım ben de bu yazıyı 2 kişiye paslamalıyım, 'mim'lemenin adetiymiş bu herhalde. O zaman ben de Pandora ve Gaykedi'yi 'mim'liyorum. Hayırlı uğurlu olsunnn...:)))

Teşekkürler Çobankızı...

Bu kategorideki diger basliklar:



Widget by Hoctro | Jack Book

15 yorum:

Adsız dedi ki...

hahaha bayıldım çok güzel yazmışsın ve biliyodum ablanla ve pc kavgasıyla ilgili bişiler yazacağını:))
komşu bakımından şansınız yokmuş bizim yanda bi deli amca var birde karşıdaki meraklı başka sorun yok hehe:)

sonunda gerçek kimliğinle(esprili neşeli) yazdın mest oldum canım benim

Kızıl dedi ki...

Tutku valla yerinde olmak istemezdim. Bu arada kelimelerini yazarken dikkat et canım, eksik harfler oluyor ya da düşük cümleler, bize yakışmaz bu yanlışlıklar :)) Düzgün Türkçe diye çemkirip duruyoruz, değil mi ama :)) Sevgiler.

Tekrar teşekkür ediyorum pas için...

Karazâde dedi ki...

Teşekkürler Bendeniz abla,

benim ablam zaten başımın belası:) Yine de iyi anlaşıyoruz çoğu zaman, evde nadiren kavga ederiz. Nedir bu meraklı, kendini bilmez komşulardan çektiğimiz?:)

Galiba ben haddinden fazla ciddi takılıyordum, dengeyi bulmak lazım;) Arada komik, eğlenceli konulara da değineceğim.

Merhaba Pandora,
Eleştirini dikkate aldım, bizim daha dikkatli olmamız gerekiyor. Ama bir yazıyı da 10 defa okuyup içindeki yanlışları ayıklamak zor oluyor, ben dikkatsiz biriyim ayrıca.:) Hemen bitsin,yayımlayayım istiyorum. Bir sonraki yazıda daha temkinli davranacağım emin olabilirsin;) Gerekli düzeltmeleri yaptım, gözümden kaçan bir kaç hata olabilir, göz atarsan sevinirim.

Teşekkürler...

Zeugma dedi ki...

Çok güzel yazmışsın Tutku gerçekten..
Çemkiren yaşlı amcanın aynı zamanda ağzının da kokması ne kadar ilginçmiş.Çok güldüm buraya..
İkinci kattaki komşu çok büyük bir potansiyel tehlike yalnız.Bence şikayet edin..
Evin düzenli olması iyidir,bence rahatsız olma..
Ellerine sağlık..Çok şirin olmuş nefret ettiğin şeylerle ilgili bu yazı.Bak hem ödevin bitiverdi. : )
Aynı zamanda seni daha iyi tanımış olduk..
Sevgilerimle..

MyBiber dedi ki...

Genel olarak blogu ve bu yazıyı çok sevdim. Bir iki maddede kahkaha bile attım =) Ayrıca annenin elinde çayıyla yaptığı emrivakiyi ben de 8 yaşındaki oğluma yapıyorum. "Ya off anne yaa.." diyerek kalkıyor =) Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık tutku;
güzel olmuş yazın =))

Karazâde dedi ki...

Sevgili Kasımpatı,
Yazımı beğendiğinize sevindim. Aslında ben ev ortamına bayılırım ve evdeyken çok renkli bir hayatım olduğunu düşünüyorum. Tabii ki yalnız kaldığımda sıkıcı oluyor, ama uğraşacak, sinir edecek biri olduğu zaman vay onun haline:) Rahat durmam yani:) 2. kattaki komşumuz için ne yapacağımı bilmiyorum, ablamı ve arkadaşlarını da kesiyormuş herhalde. Polise şikayet etsek hiçbir şey olmayacak bunu da biliyorum. Bir de düşman kazanmayalım diyoruz;)

Merhaba Chaotic,
Sanırım ilk defa ziyaret ediyorsunuz sitemi. Ben daha önce sitenizi hiç ziyaret etmedim, fakat çok sevdim sitenizi. Bundan sonra sitenizin en koyu takipçilerinden biri olacağım:) Annen mi var derdin var, nedir şu annelerden çektiğimiz. Önceden hiç anlamazdı internetten, kapatacağım falan diyordu, bir öğrettik sabah akşam okey oynuyor şimdi. Çok pişmanız anneme bilgisayarı öğrettiğimize. Öğretene kadar canımız çıktı zaten, insan bir şeyi 10 defa anlattırır mı ya?:)

Teşekkür ederim Çobankızı...

enn pasta dedi ki...

"-Ablamın kuşun cikciklemesine sinir oluşu ve bu sebeple kuşa sürekli marul yedirmesi:)"
Genelde inanılmaz keyifliydi ;ama bu şık daha da güldürdü beni.

Not: Pandoranın beni mimlemesine istinaden ,kopya çekmek niyetiyle geldim blogunuza.Gerçekten de hoşgeldim;hoş gidiyorum ;)

Karazâde dedi ki...

Merhaba Evren, hoşgeldin siteme.

O kuşa bir şey olsun göstereceğim ona gününü, Akrep Nalan misali saldırıya geçer,zıplarım üstüne:)

Kopya serbest, istediğini beğen,al. Fakat kendinden de bir şeyler katmayı unutma;)

Sevgilerimle...

Fantastik dedi ki...

evet yeniyim.Aslında açmayacaktım da bir sitede dinle ilgili nâhoş tenkit ve yorumlar yayımlanınca üzüldüm ve cevap vermek için de üye olmam lâzım geldi netîcesinde de bu blogu açtım.

Sen de 18 yaşındasın gâliba merâk ettim hangi üniversitede eğitim görüyorsun(bu arada ben Marmara gazetecilikteyim).Lisânül Osmânî'ye çok derin bir aşk ile baülıyım hoşuma gidiyor.Dilbilimi ile ilgilenmek çok zevkli zâten.Hep bu bölümü okumak istedim lâkin EA'da idi ben SÖZEL çıkışlıyım :)

(Yeri burası değil de ama dedim ya YENİyim :))

MyBiber dedi ki...

Tutku evet o zaman bloguna ilk ziyaretimdi. Sevgili Kasımpatı sayesinde keşfettim seni. Ben de çok beğendim ve o gün bu gün takipteyim işte. Neşeli, yer yer duygusal, herşeyden çok samimi ve bizim evin halleri gibi yazıların var. Keyifle takip ediyorum. Ayrıca senin de beğenmene ve ziyaretçilerimden biri olmana çok sevindim. =D Her zaman beklerim. Sevgilerimle...

Karazâde dedi ki...

Teşekkürler Chaotic...

Adsız dedi ki...

tutku merhaba son yazın çok güzel olmuş başarılar by

Adsız dedi ki...

tutku merhaba son yazın çok güzel olmuş başarılar by

Karazâde dedi ki...

Turgut'um canım arkadaşım çok teşekkür ederim, birtanesin sen birtane!!!:)