Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

31 May 2008

Gerçek Bir KATLİAM!!!

Yirmi altı Şubat gece yarısı,
Tank, top sesleriyle uyandı Hür ve bağımsız Azerbaycan'da
Günahsız, masum, Hocalı halkı.
Anlamadılar önce uyku semesine, Yattılar kapı eşiklerine
güya- sipere Var mıydı sizce karşı koyma şansları?
Tam techizatlı binlerce Ermeni askerine!
Gece soğuk, düşman acımasız, her yer karanlık, Hocalı'da katlediliyor çoluk çocuk!
Nerede insanlık? Onlara göre değil! Onlara göre olsaydı bu kutsal kavram!
Yaşlı, kadın, ihtiyar, kundaktaki bebelerle dolar mıydı mezarlık!
Utandın mı bundan Koçeryan? Kınadın mı bunu Hrank?
Sen benim dedemi bırak, kendi yaptıklarına bak!
Devam et sen, Miterant'a, Bush'a, Merkel'e kurt masalı anlatmaya,
Gerçek soykırım işte budur, bu resme çok iyi bak!
-----------------------------------------YUKARIDAKİ ŞİİRİ YAZAN:AHTUNA


İnsanlık tarihinin en kanlı sayfaları… 1992 yılı Azeriler için bir yas yılı olmuştur. Binlerce Azeri Türk'ü, Karabağ’ da işkenceye uğrayarak öldürülmüş, niceleri de komşu illere ve Bakü’ ye göç ettirilmiştir. Bu sadece Azeriler için değil, bütün Türkler için hezeyan niteliğinde bir sonuç arz eder. Ben bu olayı ilk öğrendiğimde, şaşırdım ve üzüldüm. Şaşırdığım nokta, Rusların desteklediği Ermeni askerlerinin gözlerini kırpmadan (çoluk, çocuk, yaşlı, kadın demeden ) uyguladığı , Çin işkencelerinden daha vahim olan eziyetlerdir. Aşağıda göstereceğim resimler, bu işkencelerin birer kanıtı niteliğindedir:



Bebeklere işkence ederek öldüren Ermeni askerleri!!!








Ermeni askerlerinin işkencelerinden kaçarak, evsiz barksız kalan binlerce Azeri'nin içler acısı hali.












İnternet sitesinde okuduğum , görgü tanıklarıyla gerçekliği kanıtlanmış , vahşet dolu bir olayı sizelerle paylaşmak istiyorum:

-Ermeni askerlerinin canları sıkılır ve futbol maçı yapmaya karar verirler. Futbol maçı yapmak için iki direk ve bir topa ihtiyaçları vardır. Onlar, bunları nasıl tedarik etmişlerdir biliyor musunuz? Yakaladıkları iki Azeri kadınının kafasıyla gövdesini ayırırlar ve kafalarından direk yaparlar. Top arayışına girmişlerdir, yoldan geçen bir kel Azeri çocuğunu gözlerine kestirler. Düşünürler ki, bu kafadan iyi top olur - gerisini siz tahmin edebilirsiniz. Peki, böyle bir vahşet , Naziler'den bu yana yaşanmış mıdır? Bu olayı kaç milyon biliyor ve kabul ediyor?


Bize ‘’ Ermeni soykırımı yaptınız ‘’ diyorlar. (Sözde Ermeni soykırımı) Peki, ya sizler ne yaptınız?


Soydaşlarımız vahşice öldürdünüz,
insanları evsiz barksız kodunuz,
bir de üstüne üstlük, iftira attınız.
Bir gün adalet yerini bulacak!


Uyan Türkiye’m ! Türkler, uyanın !


Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım,
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış, şaşarım.
Kükremiş sen gibiyim, bendimi çiğner aşarım,
Yırtarım dağları, enginlere sığmam taşarım.
MEHMET ÂKİF ERSOY


Aşağıda bir internet sitesine yorum yapan Sadi arkadaşımın güzel yorumuna yer vermek istedim:

" Yavuz hırsız ev sahibini bastırır " misali zulüme, soykırıma uğrayan Türkler, yaygarayı koparan ise Ermeniler… Şimdi bazıları diyeceklerdir ki " Canım, bunu bu kadar büyütmeyelim. Hamaset yapmayalım. Olan olmuş, unutalım ve affedelim. " Bunu söyleyenlere Sadi şöyle diyor : "Zalimleri affetmek mazlumlara zulümdür. " Affedersiniz, ama sormadan edemiyorum: Ermenilerinki can da Azeri Türkününki patlıcan mı ?
Victor Hugo ile bitirelim : "Şeytanın iki adı vardır. Biri şeytan öbürü yalan. "


''ATİ' Yİ KARANLIK GÖREREK AZMİ BIRAKMAK, ALÇAK BİR ÖLÜM VARSA, EMİNİM BUDUR ANCAK.''

Hiçbir zaman , vurdum duymazlık yapmayalım, umudumuzu kaybetmeyelim. Kadercililiğe düşmeyelim. Çalışalım, çabalayalım. Hakkımızı arayacak gücü elde edelim. Ben inanıyorum ki ay yıldız , bir gün bütün dünyaya hükmedecek.
Adalet, barış, kardeşlik getirecek...

Bu kategorideki diger basliklar:



Widget by Hoctro | Jack Book

3 yorum:

Kızıl dedi ki...

Selam Karazade, bende bir azeriyim ama ermenilere düşman değilim. Olmam, olamamda... Geçmişi sorgulamak anlamsız. Ata'ların saçma sapan hatalarını, savaşlarını torunlar neden devam ettirsinler ki? Karşıyım kin'e. "Savaşa Hayır!!!"

Karazâde dedi ki...

Merhaba (Benden sana zarar gelmez.) Pandora,
Ben,Ermenileri kötülemek için yazmadım bu yazıyı,sadece Hocalı katliamı çok gücüme gidiyor.Kimsenin umrunda değil.Türkiye'de bir sürü Ermeni vatandaşı yaşıyor.Kimi Müslüman kimi Hıristiyan,hiç farketmez her biri Türkiye için çalışıp çabalıyorlar.Onlar bizim vatandaşlarımız olmuşlardır artık.Benim kinim onlara değil, Azeriler'e işgence eden terör örgütünedir.Tabii Pkk'yı da unutmamk lazımdır.Şu anda, Fransa ve kimi avrupa ülkesi sözde Ermeni soykırımını tanıyor ve yok sayanları cezalandırıyor.peki Ermenilerin Türklere yaptığı soykırımı niye kimse tanımıyor.Sadece Türkiye tanıyor bu soykırımı.Türkiye şu anda Ermenistan'a yaptırım uyguluyorsa, bu sadece Ermenistan'daki terör örgütünün suçudur.Bir zamanlar,Türklerin''En sadık miillet'' diye nitelendirdiği Ermeniler,ne yazık ki nankörce davranışlarda bulunuyorlar.Ne yazık ki gerçek budur.Ben her zaman barıştan yanayım,fakat ülkemi ve soydaşlarımı da gerektiğinde müdafa etmek zorundayım.Sen de Azeri imişsin.Bu insanlık ayıbına suskun mu kalmalıyız?Ataları diyorsun, fakat şu an o soykırımı yapanlar hâlâ yaşıyorlar...Buna ne demeli?Bu soykırım çok yakın bir tarihte gerçekleştirilmiştir.Ve hâlâ daha Ermeiler'in Türkler'e karşı düşmanca hareketleri devam etmektedir.Ben,soydaşlarıma yapılan bu soykırımı untmayacağım ve unutturmayacağım.BENİM BU RESİMLERİ GÖSTERMEMDEKİ AMAÇ YALNIZCA BUDUR,FAKAT BEN DE FARKINA VARDIM Kİ BU YAZIDA BİR ÇOK GENELLEME YAPMIŞIM,ONLARI DÜZELTECEĞİM.

TEŞEKKÜRLER...

Fantastik dedi ki...

Ermeniler Türklere (esâsında yerli Müslümanlara ki; Âzerîlere, Kürtlere, Ahıska Türklerine, Lazlara, Acaralara) çok çektirmiş, Türkler de Ermenîlere (yine esâsında Hıristiyanlara Süryânîlere, Rumlara) çok çektirmiş.

İnşallah dünyâ üzerinde bir daha Hocalılar, Tehcirler, Srebrenitsalar yaşanmaz :(