Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

29 Ağu 2008

Anneye Mektup...



Anneden Oğluna

Canım Tutku'm, sevgili oğlum, şu anda sen 5 yaşındasın. İnşallah bu defter sağlam kalır ve bu yazdıklarım sana hatıra kalır. Yavrum, yaşım 36 ve seni çok zor büyütüyorum. Çünkü oldukça afacansın. Ama senin için her türlü fedakarlığa hazırım. Tek arzum ileriki yıllarda beraber olabilmek. Yani okuduğunu, bir meslek sahibi olduğunu görmek. Bütün bunların hayalini kuruyorum. Kendimi asker anası olarak görmek istiyorum. İnşallah bu günlerde de hep beraber oluruz.

Hayatında mutlu günlerinin çoğunlukta olması dileğiyle, öpüyorum...


Nurten Kara / 3 Aralık 1994


Oğuldan Anneye

Ateşlendiğimde yanımdan bir an bile ayrılmayan,yemeyip yediren, içmeyip içiren,çocukları için işinden ayrılan, yuvası ve çocukları uğruna babamın kahrını çeken:) , bizim eğitimimiz, bizim sağlığımız sıhhatimiz, daha iyi hayat koşulları içinde yaşayıp mutlu olmamızı dileyen ve bunun için de 40 yaşından sonra çalışmaya başlayan, çalışırken ayaklarının titrediğini ve soğuğun iliklerine işlediğini hissedince aklından : " Aman, çocuğum oralarda zorluk çekmesin" diye geçiren, üniversiteyi kazandığımda kendisi kazanmışçasına sevinen, bizim için saçlarını süpürge etmek için bir an bile düşünmeyen bir anne düşünün, O benim biriciğim, meleğim, birtanemmm!

Anne olmak zordur, özveri,fedakarlık, emek gerektirir. Sen bizim her daim yanımızda oldun anne! Sen görevini yaptın, sıra bizde...

Bundan 30,40 sene sonra belki yanımızda olamayacaksın, yüzünün hayali zamanla hafızamdaki yerini terk edecek ve o güzel cemalin rüyalarımı süslemeyecek.Çocuklarım olacak, belki onları senden daha çok severek senin maneviyatına haksızlık edeceğim. Fakat, biliyorum ki asla unutmayacağım tek bir şey var, o da; gül kokulu yanağını öperken yaşadığım hazdır!

Senin acını yaşamak istemem. Babamı kaybettiğimde oluşan boşluğu seninle doldurmuştum. Ya sen, biriciğim, bu dünyadan göçüp gittiğin vakit, kim senin yerini dolduracak ha kim? Bazen bunları düşündükçe çıldıracak gibi oluyor, bu hain düşüncelerin hemen beni terk etmesini diliyorum Tanrı'dan.

Gökyüzünden düşen su damlacıkları zamanla denizin kabarmasına, hırçınlaşmasına ve azgınlaşmasına sabep olur ya, senin de gözünden düşen bir damla gözyaşı aynı şekilde benim iç dünyamın kabarıp köpürmesine sebep teşkil eder.

Sana daha iyi bir hayat yaşatma gayesi içinde olan en küçük çocuğun Tutku'nun hatrı için bir damla daha gözyaşı dökme anne!

Seni seviyorum!

Kadir Tutku Kara/ 29 Ağustos 2008


Annem'e Şiir

Özlüyorum,çok özlüyorum seni
Ne olurdu şimdi yanımda olsan
Oturur,izlerdim gözlerindeki beni
Melûl-mahzun bana baksan

Tarhananı özledim en çok
Hâlâ kurulumu bahçede tandır?
Burdaki de nimet ama tadı yok
İşte ağlamalarım bundandır.

Gurbetin bağrına düştüm düşeli
İnlerim,feryâdımı kim duyar?
Öyle bir yanlışa düştüm ki
Gel,mübarek sesinle beni uyar

Başını alıp ellerinin arasına
Dalma derin düşüncelere
Dert bağrımızda sıra sıra
Doruğu ulaştı göklere

Ne yapalım bu imiş payemiz
Gurbet aramızda taştan duvar
Mahşere kalsın buluşma gayemiz
Kışın arkasına saklanmış bahar

Kutlu bir yolda yolcusun şimdi
Aklın yine bendedir bilirim
Dayan,biraz daha özle beni
Üç-beş güne kalmaz ben de gelirim.



İsmail Alperen Biçer

Bu kategorideki diger basliklar:



Widget by Hoctro | Jack Book

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Annenin yazısı ne kadar içten..Çok duygulandım.İyi ki kaybolmamış.
Bak bu yazıyı nerelerde kimler okuyacakmış Tutkucuğum..''Afacan'' diye şikayet ettiği oğlu sen mi oluyorsun şimdi?
İnanmıyorum : )
ama belki de öyledir.Çünkü ''Küçükken yaramaz olanlar büyüyünce durulur,çok uslanır''derler hep..Sanırım öyle olmuş..
Annenin hayallerinin çoğu gerçek olmuş bile..Ne afacanlık kalmış ne bir şey.Vatana millete son derece hayırlı bir evlat büyütmüş işte.Üstelik onu herkes çok seviyor : )
Annenin yazısını tamamlayan şiir de çok güzel Tutku..
İnşallah ana-oğul hiç ayrılmaz,hayatınızın bundan sonraki her kesiminde sağlık içinde nice mutlu günler görürsünüz beraberce..

yansıma dedi ki...

son günlerde herkes annesini özlüyor sanırım:(
Allah ayırmasın diyorum,bu arada hani blog yazmaktaki amacını yazmışsın ya işte annenin sana yıllar önce yazdıkları bugün öylesine değerli ki yazmak gerek vesselam...

Bendeniz.. dedi ki...

Boşuna sen annen için bir hediyesin demiyorum..
Bir anneyi onu mahçup etmeyen olgunluk ve terbiyede bir evlat kadar hiçbir şey mutlu edemez.
Neyse zaten ağlayasım vardı..Çok tatlısnız Maşallah gelecek güzel günler getirsin ikinize de..
Çok sevgiler annene de..

Karazâde dedi ki...

Merhaba Kasımpatı, ilk olarak yorumun için çok teşekkür ederim. Ben bu yazıyı 3 yıl önce keşfettim. Gerçekten ben de çok duygulanmıştım. Mektup yazmayı ve mektup almayı çok severim, hala daha arkadaşlarımın bana yolladığı mektupları saklıyorum, onlar benim için mücevher değerindedir. İltifat ve temenilerin için çok sağol, ben de seni seviyorum Kaımpatı, belki birbirimizi hiç görmedik, fakat bir dost, bir kardeş, bir arkadaş sıcaklığını yazı ve yorumlarımızla birbirimize iletmeyi başardık;) Bu yüzden ben çok müsterihim.

Merhaba Yansıma, şu an da annemle ayrı olmadığım için bir özlem de söz konusu değil.:) Yorumun için teşekkürler, bu arada bloğunu beğendim, takip edeceğim...

Ablam!Çok teşekkür ederim beni pofpoflayan yorumun için:) Aman ağlama hep gül,üzülürsen beni de üzersin bunu da hiç unutma. Çok zarif, güzel bir bayansınız ,adeta ruhunuzun inceliğini ve yumuşaklığının bir yansıması bu.( bu arada annem de benimle hem fikir, resminizi göstermiştim:)))

Sizleri çok seviyorum, umarım başımdan hiç eksik olmazsınız:)

Zeugma dedi ki...

Bu ince yorumun için çok teşekkür ederim Tutkucum : )Ben de seni çok ama çok sevdim inan.
Annen çok hoş bir hanımmış bu arada .Ne güzel bir fotoğraf bu böyle..
Ona selam ve sevgilerimi iletirsen sevinirim.Seni dünyaya getirdiği için bir de teşekkürüm var.İletir misin lütfen? :D
Tutkucuğum blogun bugün Blograzzi'de yayınlanıyor.Ama sanırım haberin yok.Çünkü henüz sahiplenilmemiş.
Hemen sahiplen istersen ve 5 yıldız verelim ;)
Selam ve sevgilerimle..

Kızıl dedi ki...

Tutkucuğum ne güzel yüzlü bir annen var senin. Yüreğinin saflığı yüzünde adeta. Hem öyle olmasa senin gibi bir evlat yetiştire bilirmiydi. Aranızda ki iletişime öyle özendim ki, inşallah bende aynı iletişimi yakalayacağım çocuğumla. Anneciğine çok teşekkür ediyorum senin gibi bir evlat dünyaya getirdiği için, seninle gurur duymalı. Bu çizgini hiç bozmayacağına eminim. Ve sana da ayrıca teşekkür ediyorum, iyi bir evlat, iyi bir birey ve çok güzel bir yüreğin olduğu için. Öpüyorum her ikinizi de. Sevgilerimle...

Karazâde dedi ki...

İltifatların için çok teşekkürler ablacığım, o sizin yüğeğinizin güzelliği. Eminim sizin kızınız da büyüdüğü zaman tıpkı sizin gibi karakteri düzgün, övgüyle söz edilen, başarılı, ahlaklı, yardımsever ve biraz da duygusal:) biri olacak. Anneme bu yorumların çoğunu okuttum, o da çok teşekkür ediyor, ama bizi bu kadar onure ederseniz şımaracağız:)

Adsız dedi ki...

öLümü özLedim aNNe Yaşamak İsterken DeLicesine...

cicicocuk dedi ki...

Peynir sağlık açısından büyük bir önem taşıyan yiyecekler arasında başlında gelir , peynir çocuk gelişimi
kemik güçlülüğü gibi bir çok etkende vucut için belli proteinleri bir arada bulunduran nacizane bir yiyecektir.

Adsız dedi ki...

Thanks for sharing the link, but unfortunately it seems to be offline... Does anybody have a mirror or another source? Please answer to my post if you do!

I would appreciate if a staff member here at tutkukara.blogspot.com could post it.

Thanks,
Charlie

Adsız dedi ki...

Hello there,

This is a inquiry for the webmaster/admin here at tutkukara.blogspot.com.

May I use some of the information from your blog post right above if I give a backlink back to this website?

Thanks,
Harry

Adsız dedi ki...

Hey,

Thanks for sharing the link - but unfortunately it seems to be down? Does anybody here at tutkukara.blogspot.com have a mirror or another source?


Thanks,
Harry